Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ. Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ.: Order Casing Phone Design Sendiri

Wednesday, May 27, 2015

Order Casing Phone Design Sendiri

Assalamualaikum semua , 


Aku nak inform kat uolls yang aku  ada jual casing phone yang sangat murah . The best things is uolls yang pilih sendiri design phone casing yang uolls nak . The design is up to you , any picture that you love , or any cute selfie that you like , you know what , just give it to me and i will do the casing for you. So all the picture of the casing phone is basically  the examples that our customer had ordered . Jangan risau ,aku bukan scammer or penipu yang cuba ambil duit orang , just selling to get good money . Maksudnya duit halal okay? Hehe..





So bila cakap pasal beli online semua mesti nak tau harganya berapa or berapa lama nak siap casing ni or ada tak phone jenis uolls punya?? Okay guys , i am here to tell you everything. Cakap pasal harga , this is the list of the price.

So as you can see , dia ada dua jenis casing iaitu HARDCASE and SOFTCASE . Harga lain kerana Hardcase diperbuat daripada plastic and Softcase ialah casing jenis getah .Jangan risau , uolls boleh whatsapp 0177004729 / wechat raihanaramlan kalau nak tau lebih detail.

As for the order , design boleh edit and i laa orang yang tukang edit gambar tu. Hehe ,  Tapi edit tak segempak mana , kalau boleh gempak dah lama aku buat header aku sendiri. 

Maksud edit tu ialah boleh letak your own name kat casing uolls. Haa, tak ada la orang nak rembat hangpa punya casing kan? :D

Ni nak bagi warning ye , Casing ni pre-order , and kalau cakap pasal pre-order memang take long time. Biasanya dalam masa 3 minggu dah boleh dapat casing tu , Sabar tu separuh daripada iman kan?  Taknak la uolls mengamuk sebab casing lambat sampai , aku dah cakap awal-awal okay :p

Btw, aku ada 2 instashop yang baru je buat and hopefully dapat support daripada uolls.


Mintak support daripada uolls k :')


So , nak tunjuk sedikit contoh casing phone daripada customer kami :D
To order, kindly whatsapp 0177004729 / wechat raihanaramlan











                 
 








THANKS FOR STOPPING BY! :)

0 COMMENTS:

Post a Comment

Assalamualaikum. Don't forget to leave some comment here :D