Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ. Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ.: FIRST DAY CLASS.

Monday, June 22, 2015

FIRST DAY CLASS.


Assalamualaikum,
Harini ialah First Day Class setelah sekian lama duduk terperap kat bilik doing nothing tu. Khamis minggu lepas gerak ke Selangor and sampai sini hari Jumaat. Sedih kan? Orang happy je berbuka kat rumah dengan family setiap hari, aku ni haa cuma merasa berbuka dengan family aku 2hari je. Okay la daripada tak ada langsung , right?

First Day Class untuk sem 3 tak ada la interesting mana macam sem 1 dulu. Kalau sem 1 tu kemain extream happy tu, setiap hari eksited nak pergi kelas, sekarang dah masuk sem 3, maaflah , memang dah mula pancit 'kerajinan' aku nak belajar. Kenapa raihana kenapa? Sepatutnya waktu tengah student la ni ialah zaman kegemilangan sesetengah student. :p

By The Way, orang lain masa first class biasanya akan buat acah-acah ice breaking with the new lectureer. Kami? Kami ni siap ada Pre-Test tau tak! Dengar cerita kelas kami ni akan dibahagikan for 2group, maybe the worst and the best , i guess . Tapi aku memang rasa tak selesa dengan pembahagian group macam ni, but redha saja la kan, takkan nak buat banner boikot Lectureer lak kan :D

Pre-Test 2 Jam , credit to our lectureer , Puan Asma sempat snap satu gambar sewaktu kami semua tengah test. Sayang puan angat-angat :*



Aku pakai tudung warna merah tu, nampak tak ! nampak tak! Anyway, dah masuk 3hari aku stay rumah sewa ni and still akward with all these people. Aku tak kenal sangat semua housemate aku sebab semua berlainan Course. Tapi takpe, belum fit in lagi. Lama-lama okay la kan?

Ohh, nak tunjuk sedikit part of my house. Just for fun :D

Rumah ni muat for 11 people include me. Rumah ni baru je buat and we are first one who get to stay this house. Rekaan macam dalam dorm and feels like staying in dorms. Teringat dulu masa aku duduk asrama, macam ni juga la perasaan dia. Katil aku yang dekat dengan rak tu, *terpaksa ambil tempat tu sebab tak ada katil kosong dah*

Finally, aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. Jangan ponteng puasa ye uolls. Berdosa!

Yang banyak cakap,
RAIHANA RAMLAN
THANKS FOR STOPPING BY! :)

0 COMMENTS:

Post a Comment

Assalamualaikum. Don't forget to leave some comment here :D