Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ. Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ.: THE NEW FACE FOR MY BLOG

Thursday, June 04, 2015

THE NEW FACE FOR MY BLOG



Assalamualaikum,
Finally kali ni aku memang puas hati dengan how my blog looks like. YEAYH! And for the first time aku buat sendiri my own header. Haaa, hangpa semua jangan nilai tangan kayu ni tak mampu buat header sendiri ye. For this design, aku decide to make it as simple as i can. Taknak lah over sangat dengan blog aku ni, takut tak ada orang pun yang sudi nak singgah, sobs sobs....


I am still working on my blog. Biar bagi kebabom sikit kan? Tak ada nanti korang masuk blog aku ni, like saying '  What the, kenapa la dengan blog BEAUTIFUL ME  ni , semak ok semak ' Ohh, memang sentap dengan ayat macam tu. Hati aku ni memang tisu sikit. 

Btw, ada beberapa blog yang aku nak sangat buat review , for some reason dorang ni menarik minat aku dari segi mental, mental sahaja okay :D

Cuti sem pun dah nak habis and i have to think about the yuran and all the stuff. Tak sabar juga la nak start balik class. Things are get really boring here, especially when you don't have nothing to do right?


Anyway, sesiapa yang follows blog ni jangan lupa lak untuk leave some footprint, nanti aku akan follow korang balik. :D

Anyway, i should go to sleep right now, see ya when i see ya .


Sekian,
Assalamualaikum. 


THANKS FOR STOPPING BY! :)

2 COMMENTS:

  1. Seronok,,puas hatikan bila air tangan sendiri berjaya terhasil..alhamdulillah..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Don't forget to leave some comment here :D